Om het voor jou zo makkelijk mogelijk te maken hebben we diverse mogelijkheden voor verzending. Vanaf u20ac50,- kun je ervoor kiezen om het gratis te laten bezorgen bij je thuis of op een ander bezorgadres naar keus. Wanneer je orderbedrag lager dan u20ac50,- is, betaal je 3.99 verzendkosten. Daarnaast is het ook mogelijk om je bestelling op te halen bij één van de 40 Dierspecialist-winkels, dit is altijd kosteloos.
Bezorgen op een adres door PostNL
Wij werken samen met PostNL, omdat wij dit de beste partner vinden voor onze pakketjes. Zo wordt 95% van de consumentenpost op tijd bezorgd en dat jouw bestelling op tijd geleverd wordt vinden wij zeer belangrijk. Wanneer je op werkdagen (maandag t/m vrijdag) voor 14:00 uur besteld, wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden. In de regel worden bestellingen dan de eerstvolgende werkdag op jouw afleveradres aangeboden. Het afleveradres vermeld je in het betaalproces.
Wordt je pakketje aangeboden en ben je niet thuis? Dan wordt het pakketje de eerstvolgende werkdag opnieuw aangeboden. Als je na enkele dagen nog steeds je bestelling niet hebt ontvangen, neem dan contact op met de Dierspecialist klantenservice. Vergeet niet om ook je bestelnummer te vermelden of bij de hand te houden zodat we je snel kunnen helpen.
Afhalen bij een Dierspecialist winkel
Met 40 Dierspecialist-winkels door heel Nederland is er een grote kans dat er 1 in jouw buurt staat. In het betaalproces kun je aangeven dat je het graag wilt ophalen bij een Dierspecialist-winkel bij jou in de buurt. In dit geval betaal je je bestelling ook bij het afhalen van je bestelling in de winkel. Je bestelling wordt kosteloos naar de gekozen winkel verzonden, houd rekening met een levertijd van circa 4 werkdagen. De winkel neemt contact met je op zodra de bestelling voorradig is. Als je na enkele dagen nog niet hebt vernomen wanneer je je bestelling kan komen afhalen, neem dan contact op met de gekozen Dierspecialist-winkel. Je kunt de contactgegevens van deze winkel vinden op onze winkeloverzichtpagina. Vergeet niet om ook je bestelnummer te vermelden of bij de hand te houden zodat ze je snel kunnen helpen.
Laten bezorgen door jouw Dierspecialist
Sommige Dierspecialist-winkels bieden hun klanten een bezorgservice aan. Hierdoor kan de ondernemer die bij jou in de buurt staat, het bij jou thuis laten bezorgen. In de betaalprocedure kun je zien welke winkels in jouw postcodegebied bezorgen en op basis hiervan kan je een keuze maken. Bezorgdagen en -tijden verschillen per winkel. Deze informatie, naast bezorgregio’s op postcode en openingstijden, is te vinden in de winkelzoeker.
Verzendkosten PostNL
Nederland
u20ac 3,99 voor bestellingen tot u20ac50
u20ac 0,00 voor bestellingen vanaf u20ac50
België of Duitsland
u20ac 6,99 voor alle bestellingen, ongeacht het orderbedrag
Kosten bij afhalen bij een Dierspecialist winkel
Gratis
Verzendkosten voor bezorging door jouw Dierspecialist winkel
Nederland
u20ac 2,99 voor alle bestellingen, ongeacht het orderbedrag
België of Duitsland
Wij hebben geen ondernemingen in België of Duitsland. Hierdoor is het niet mogelijk om in deze landen gebruik te maken van de bezorgservice van een Dierspecialist-winkel.
Kan ik een product retourneren?
Binnen 30 dagen na ontvangst kun je de bestelling retourneren.
Dierspecialist accepteert vrijwel alle retourneringen behalve, maatwerk en/of voedings- en apotheekmiddelen, vanwege redenen van gezondheidsbescherming en hygiëne als de verzegeling is verbroken.
Voor producten die zodanig gebruikt of gehavend zijn, kunnen wij naar alle redelijkheid je gedeeltelijk of zelfs niet crediteren.
Hoe moet ik artikelen retourneren?
Wanneer je bestellingen hebt afgehaald bij een filiaal van Dierspecialist is het de bedoeling dat je ook daar weer je spullen retourneert. Het filiaal vergoed jouw geretourneerde artikelen.
Wanneer je bestellingen hebt laten bezorgen bij je thuis of op een ander adres dan een Dierspecialist-winkel dien je het product te retourneren naar ons magazijn. Voeg bij de retourzending ook je pakbon bij, zodat wij dit het snelst kunnen verwerken.
Het adres om te retourneren is:
Dierspecialist
t.a.v. retouren
Basisweg 48
1043 AP AMSTERDAM
Kan ik ook artikelen retourneren in een Dierspecialist winkel?
Wanneer je bestellingen hebt laten bezorgen bij je thuis of op een ander adres dan een Dierspecialist-winkel dien je het product te retourneren naar ons magazijn.
Wanneer je bestellingen hebt afgehaald bij een filiaal van Dierspecialist is het de bedoeling dat je ook daar weer je spullen retourneert. Het filiaal vergoed jouw geretourneerde artikelen.
Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
Wanneer je de gehele bestelling retourneert zitten hier geen kosten aan verbonden. Wanneer je een gedeelte van je bestelling retourneert komen de retourkosten voor eigen rekening.
Wat is het retouradres?
Ons retouradres is:
Dierspecialist
t.a.v. retouren
Basisweg 48
1043 AP AMSTERDAM
Kan ik een artikel ook ruilen?
Helaas kan een artikel niet geruild worden. Uiteraard kun je wel je product retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen met het andere artikel dat je wenst.
Hoe lang duurt het voordat mijn retour verwerkt is?
Wanneer we de retour hebben ontvangen kan het maximaal 14 dagen duren voordat dit verwerkt is.
Hoe snel krijg ik het retourbedrag terugbetaald?
Zodra de retour is verwerkt kan het nog 14 dagen duren voordat je het geld terug hebt op je rekening.